Mesleki Eğitim Merkezi Öğrencilerinde Duygudurum Değişkenleri: Meta-Analitik Bir İnceleme
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16454852Anahtar Kelimeler:
Meslek- Metananaliz- DuyguÖz
Bu çalışma, mesleki eğitim merkezlerinde öğrenim gören öğrencilerin duygu durumları ile ilişkili faktörlerin ortak korelasyonunu belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Yapılan meta-analiz sonucunda, orta düzeyde anlamlı bir ilişki (r=0.35) bulunmuştur. Bulgular, öğrencilerin psikolojik iyi oluşlarının artırılmasında eğitim ortamının önemini vurgulamaktadır. Sonuçlar, eğitim politikalarının bölgesel farklılıkları dikkate alarak özelleştirilmesi gerektiğini ortaya koymaktadır.
Yayınlanmış
Sayı
Bölüm
Lisans
Telif Hakkı (c) 2025 Eğitimde Bilimsel Gelişim Dergisi | e-ISSN: 3062-2654

Bu çalışma Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License ile lisanslanmıştır.