Mesleki Eğitim Merkezi Öğrencilerinde Duygudurum Değişkenleri: Meta-Analitik Bir İnceleme
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.16454852Keywords:
Meslek, Metananaliz, DuyguAbstract
Bu çalışma, mesleki eğitim merkezlerinde öğrenim gören öğrencilerin duygu durumları ile ilişkili faktörlerin ortak korelasyonunu belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Yapılan meta-analiz sonucunda, orta düzeyde anlamlı bir ilişki (r=0.35) bulunmuştur. Bulgular, öğrencilerin psikolojik iyi oluşlarının artırılmasında eğitim ortamının önemini vurgulamaktadır. Sonuçlar, eğitim politikalarının bölgesel farklılıkları dikkate alarak özelleştirilmesi gerektiğini ortaya koymaktadır.
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Journal of Scientific Development in Education

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.